Nu blir de till att göra farsdag´s kort & kanske börja med julkort :) Är nog på tiden & börja med julkorten så ja hinner klart.. Är alltid ute i sista sekund :)
Ville göra något som passade henne, fundera ett tag & kikade ibland mina stämplar men fann inte riktigt nån som passade henne.. Tillslut så gjorde ja om en stämpel lite :) Eller ja gjorde inte om stämpeln men ja tog inte färg överallt.. Ist för hanteln så var de ett martini glas i handen & så var de en korg med en hund framför soffan. Men ja färgade bara det jag ville ha med plus att ja målade efteråt lite större arm, så en muskel bula kom fram.. Och så försökte ja göra en hantel eftersom hon tränar mkt & är stark :) Hanteln kunde väl ha blivit snyggre men rätt nöjd ändå.. Gjorde dubbla stämplar så det blev lite 3d..
Fann ett bra tips för ett tag sen när ja var inne på olika scap bloggar kika som ja tänkte dela med mej av :)
Provade detta till ett kort jag just blivit klar med..
Använd små spill bitar som du klipper bort när du ska montera en stämpel.. Ändra form om du vill, ja klippte bara olika små delar & fäste på ez mount.. Blev riktigt tufft tycker ja :)
Häftig effekt :)
Det färdiga kortet får ni se imöra, orkar inte lägga in bilderna på datorn nu :)
Var inne på http://anneliscrapkort.blogspot.com/ och kikade en dag & då såg ja att hom hade en ”jag är såglad för att jag är DT för PY Hobby- tävling "! , man skulle skapa ett kort av en insperations bild hon lade ut.. Det var denna: