fredag 26 augusti 2011

Bolla & Colin

Gjorde en LO till Bolla (Victoria) idag :) Tänkte jag skulle ge bort den i inflyttningspresent, måste bara köpa en ram först..
Jag gjorde denna efter en skiss som ja fann på http://veckansskiss.blogg.se/
Så nu har jag just skickat in den där med :)














onsdag 24 augusti 2011

Rickard

Gjorde ett kort till rickard för ett tag sen som jag glömt visa..
Han fyller inte år än men i september, skönt att ha ett färdigt så behöver man inte stressa :)









tisdag 23 augusti 2011

Svärmor

Svärmor fyllde år den 20 augusti och självklart fick hon ett kort som ja gjort :)






Älskar denna vikningen :)

torsdag 18 augusti 2011

Pappa

Gjorde en LO med pappa som motiv.. Fann ett gammalt foto som ja hade i en ful ram..
Men nu tyckte ja de blev riktigt fint :)







//

tisdag 16 augusti 2011

Bloggcandy


Denna fina bloggcandy hittar du HÄR!!


//

tisdag 26 juli 2011

Litet rosa

Testade att göra ett litet anteckningsblock för några dagar sen..

Ja använde min skärmaskin & skar ut likadana ark. Sen tog ja en hårsnodd för att hålla ihop papprena.. Sen tog ja på lim, vänta tills de torkat & sen dekorerade ja de lite.




//

måndag 25 juli 2011

Panduro

Idag har ja varit i karlstad på lite shoppning :)

Blev lite grann från panduro:




//