Har inte kort på alla kort som ja gjorde, glömde bort att fota :( Men har några till men dom får komma upp nån annan dag..
Här kommer 2st av julkorten jag gjort:
Har använt papper som är mönstrat på båda sidor. Det ena gjorde ja med blått på framsidan & rött inni. Och det andra tvärtom :) Dekorerade inte så mkt eftersom pappret är mönstrat så tyckte ja de räckte.
Nu blir de till att göra farsdag´s kort & kanske börja med julkort :) Är nog på tiden & börja med julkorten så ja hinner klart.. Är alltid ute i sista sekund :)
Ville göra något som passade henne, fundera ett tag & kikade ibland mina stämplar men fann inte riktigt nån som passade henne.. Tillslut så gjorde ja om en stämpel lite :) Eller ja gjorde inte om stämpeln men ja tog inte färg överallt.. Ist för hanteln så var de ett martini glas i handen & så var de en korg med en hund framför soffan. Men ja färgade bara det jag ville ha med plus att ja målade efteråt lite större arm, så en muskel bula kom fram.. Och så försökte ja göra en hantel eftersom hon tränar mkt & är stark :) Hanteln kunde väl ha blivit snyggre men rätt nöjd ändå.. Gjorde dubbla stämplar så det blev lite 3d..