torsdag 19 januari 2012

Bokmärke

Gjorde för ett tag sen ett bokmärke till pappa. Använde metall tejp som ja köpte på biltema.
Satt & kika på youtube & tycker de blir så häftigt när man använder tejpen..
Väligt enkelt men blir en härlig effekt :)


Framsida:


Baksidan:



//

fredag 6 januari 2012

Tri shutter mini album

Gjorde klart mitt första tri shutter mini album igår och jag är jätte nöjd :)
Man sätter ihop 2st tri shutter cards så får man ett mini album :)
I albumet är mina 3 gudbarn :)

My 3 stars Framsida

Baksida



När man vecklat ut albumet







Nu står de på hyllan i vardagsrummet :)


De är svårt & ta kort för de ser aldrig lika fint ut på kort som de gör i verkligheten :)
Detta album kommer ja göra mer av, riktigt kul att gör :)
Fin present att ge bort med :)

torsdag 5 januari 2012

Tri shutter kort

Tänkte visa 2st tri shutter kort som ja glömt visa..
Kommer lägga upp bilder på ett tri shutter mini album imöra, men vill lägga upp dom vanliga korten först så ni får se hur dom ser ut :) 




 

Julkort

Har inte kort på alla kort som ja gjorde, glömde bort att fota :( Men har några till men dom får komma upp nån annan dag..
Här kommer 2st av julkorten jag gjort:
Har använt papper som är mönstrat på båda sidor. Det ena gjorde ja med blått på framsidan & rött inni. Och det andra tvärtom :) Dekorerade inte så mkt eftersom pappret är mönstrat så tyckte ja de räckte.

 ________________________________________________________________________________





Egna rosor

Kikade runt lite på youtube en dag & fann en tutorial på hur man gör sina egna pappers rosor.
Riktigt fina blev dom :)
Lägger upp hur man gör dom en annan dag. Kanske ska försöka mej på att göra en video, hmm de märks.
Senare kommer de upp en del julkort med.




fredag 4 november 2011

Öl flaska

Dekorerade en öl flaska till anna med :)
En enkel dekoration..





Nu blir de till att göra farsdag´s kort & kanske börja med julkort :) Är nog på tiden & börja med julkorten så ja hinner klart.. Är alltid ute i sista sekund :) 



söndag 23 oktober 2011

Anna´s kort

Gjort ett kort till Anna som blir 23 :)
Ville göra något som passade henne, fundera ett tag & kikade ibland mina stämplar men fann inte riktigt nån som passade henne.. Tillslut så gjorde ja om en stämpel lite :) Eller ja gjorde inte om stämpeln men ja tog inte färg överallt.. Ist för hanteln så var de ett martini glas i handen & så var de en korg med en hund framför soffan. Men ja färgade bara det jag ville ha med plus att ja målade efteråt lite större arm, så en muskel bula kom fram.. Och så försökte ja göra en hantel eftersom hon tränar mkt & är stark :) Hanteln kunde väl ha blivit snyggre men rätt nöjd ändå.. Gjorde dubbla stämplar så det blev lite 3d..